Re: FDISK dla b.dużych dysków

Autor: Robert <Rob_at_sport.com>
Data: Sat 18 Mar 2006 - 14:48:24 MET

>> Ale jeżeli znasz grupę dotyczącą DOSu
>> to chętnie się dowiem.
> pl.comp.os.ms-windows.win9x
Naprawdę? To dlaczego nazywa się win9x?
Na WindowsXP pisałem, bo przeważnie użytkownicy
tego systemu mają duże dyski, a nie użytkownicy
Win95. Zrobiłem FUTa do WinNT bo tam zagląda dużo
użytkowników WinXP. I to ja robię bałagan?

> P.S. Czy ta żonglerka FUT-ami ma jakiś cel bliżej mi nieznany?
Zastosowałem FUTa, bo "specjaliści" od pouczania innych,
tak "zalecają".
Może po prostu FUT nie ma sensu? Bo po co pisać na jedną grupę
podając jako FUT inną, tylko po to by odpowiedzi szły na tę drugą?
Czy ktoś może mi wytłumaczyć ten wynalazek?

Robert