Re: newbie XP-kowy pyta :)

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 23:42:33 MET

Z Otchłani wyskoczył demon, wcielił się w istotę znaną jako
*Jacek Maciejewski*, która zaskrzeczała:
> Jeszcze 2 dni temu pracowałem na w98, który pokazywał inne grupy po
> kliknieciu "cała sieć". Więc serwer udostępnia dane... Kłopot w tym
> że w teraz w XP, * NIE MAM* żadnego "cała sieć" :) i pytam o to
> gdzie to wcięło, do jasnej niespodzianki :)
> Jedyna róznica jakiej mogę się dopatrzeć to że teraz sieciówka
> pracuje na sterach od XP a poprzednio pracowała na producenckich. No,
> ale to tak głupie podejrzenie że nawet mi się nie chce przeinstalować
> sterów :)

Jak dodajesz miejsce sieciowe to powinieneś móc wybrać m.in. całą sieć.
Napisz, jakie masz protokoły we właściwościach karty sieciowej? Może
któregoś brakować (np. Client for Microsoft Network).

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8