Re: newbie XP-kowy pyta :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 23:06:07 MET

Oto co MarekP napisał:
> Jezeli lokalny serwer DCHP udostepnil ci adresy IP, DNS itd to w
> exploratorze windows / Moje miejsca sieciowe/cala siec/Microsoft windows
> network - widac wszystkie grupy i komputery w poszczegulnych grupach.

Jeszcze 2 dni temu pracowałem na w98, który pokazywał inne grupy po
kliknieciu "cała sieć". Więc serwer udostępnia dane... Kłopot w tym
że w teraz w XP, * NIE MAM* żadnego "cała sieć" :) i pytam o to
gdzie to wcięło, do jasnej niespodzianki :)
Jedyna róznica jakiej mogę się dopatrzeć to że teraz sieciówka
pracuje na sterach od XP a poprzednio pracowała na producenckich. No,
ale to tak głupie podejrzenie że nawet mi się nie chce przeinstalować
sterów :)

--
Jacek