newbie XP-kowy pyta :)

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 15:08:59 MET

Właśnie po raz pierwszy zainstalowałem XP dla siebie. Mam parę pytań:

1. W "moich miejscach sieciowych", opcja "wyświetl komputery grupy
roboczej", jest ikona mojego własnego kompa. Ale nie wiadomo
dlaczego, po jej kliknieciu okazuje sie że w środku są "drukarki i
faksy" oraz "zaplanowane zadania". Ja, oczywiście, nic tam nie
wrzucałem i chciałbym się jakoś pozbyć tych niepotrzebnych IMO
rzeczy. Ktoś wie jak to poodłączać?
2. Mój komp jest w LAN-ie. Do tej pory, na w98, miałem po kliknieciu
w ikonę "sieć" pozycję "cała sieć" a poniżej niej listę kompów z
mojej grupy roboczej. Mogłem łatwo wejść do innej grupy roboczej
klikając "cała sieć". Teraz na XP nie ma śladu po innych grupach. Czy
jest jakiś łatwiejszy sposób dostępu do innych grup aniżeli
przepisywanie swojego kompa z grupy do grupy?
3. Jak zmajstrować ikonę dostępu do miejsc sieciowych na pulpicie?

--
Jacek