Re: Problem z zainstalowanym AD bez strefy w DNS

Autor: Jacek Marek <no.spam_jmarekw_at_interia.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 14:41:24 MET

Manam wrote:
> Tak jak pisałem w wcześniej. AD + DNS o nazwie np. DC1 ma adres IP
> XXX.XXX.XXX.1 Do niego chciałem dołączyć drugi
> kontroler domeny o nazwie np. DC2 i adresie IP XXX.XXX.XXX.2
> Tak właśnie był ustawiony i nie działa.
Wstrzymaj konie...
Po pierwsze, sprzwdz czy nie rozwaliłeś DNSa na DC1. Jak będzie poprawnie
dzałał to:
1. ustaw DNS na DC2 na niego (DC1).
2. restart maszyny, albo i nie...
3. z support tools możesz doinstalować i użyć "replmon.exe" i pogonić
replikację, zobaczyć co się dzieje.
4. jak wszystko już będzie działać to nie musisz wywalać DC2.
5. instalujesz DNS na DC2, i go po prostu poprawnie konfigurujesz.

JM