Re: Wolne przeglądanie przy zmapowanych dyskach

Autor: Wojtek Michalski <halskiBEZ-SPAMU_at_kolejBEZ-SPAMU.one.pl>
Data: Fri 17 Mar 2006 - 10:29:45 MET

Daniel Strzalinski wrote:

> Na poczatek sproboj przestawic karty na 100full/halfduplex, jesli sa
> 1000Mbit a switch 100Mbit. Niektore sieciowki 1000Mbit wogole zle
> pracuja z wolniejszymi switchami i pomaga dolozenie nowej karty.
> Albo ktorys ze switchy sie przycina, mialem takiego OfficeConnecta co po
> godznie pracy potwornie zwalnial siec.

Hej,

wszystkie karty klienckie są 100 Mbit, na serwerze rzeczywiście jest
1000 ustawiona na Auto-negotiate. Przestawienie jej na ręczny tryb
100Mbit full duplex powoduje z kolei drastyczny spadek wydajności. Ma
toto też kartę 100 Mbit, ale nie mogę ich w tej chwili przełączyć.

Zaznaczam, że gdy pliki są już kopiowane, to mogę kopiować ciężke
gigabajty i nic się nie przycina. Problem jest jakby w czasie dostępu do
zmapowanego dysku.

--
Pozdrawiam,
Wojtek Michalski