Re: w2k nie widzi całego dysku (BigLba)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 15:33:40 MET

Użytkownik "Andrzej Kaczmarczyk" <andrkac@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:dvbs4n$hm4$1@inews.gazeta.pl...
> Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> napisał(a):
[...]
> Nie siedzę teraz przy tym komputerze, później to wszystko
> sprawdzę, ale nie chodzi o partycje.
>
> Dysk (urządzenie) ma wg. systemu 128GB (wg narzędzia zarządzania
> dyskami). Partycje tam są póki co trzy i w sumie zajmują zaledwie
> ok 50GB.

Jaki to dysk i jaka płyta główna? Jakie sterowniki - certyfikowane czy
własne producenta? W sumie stawiam raczej na jakiś bardzo specyficzny
problem ze sterownikami, bo W2k z SP4 nie ma problemów z obsługą dużych
dysków.

> Andrzej Kaczmarczyk
>
> PS: zrobiłem najpierw za dużo partycji podstawowych więc zacząłem
> rzeźbić. Okazało się, że w2k da się przesadzić na inną partycję
> przez proste przegranie plików (z pod innego systemu oczywiście) +
> modyfikacja boot.ini + drobna zmiana w rejestrze, żeby nowy dysk
> otrzymał literę C ( a właściwie taka jak źródłowy).W MBR mam lilo,
> więc do tego nie musiałem się dotykać.

Ooo, wreszcie ktoś kto rozumie jak to wszystko działa... :-)

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/