Re: Diskeeper

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 16 Mar 2006 - 11:37:38 MET

icin napisał(a):

> no kolego,

Nie jestem Twoim kolegą, więc nie pozwalaj sobie na spoufalanie się

> czytam twoje wypowiedzi w tym watku i rzeczywiscie nie potrafisz
> podac ani jednego konkretnego argumentu przemawiajacego na korzysc diskeepera.

Argumenty są podawane wielokrotnie. Wystarczy uważnie przejrzeć informacje
o możliwościach programu i porównać z konkurencyjnymi defragmentatorami.
Żaden z nich nie dysponuje tak rozbudowanymi opcjami jak Diskeeper

Można sobie na przykład poczytać tutaj jak ktoś nie lubi angielskiego

http://dobreprogramy.pl/index.php?dz=2&t=59&id=566

Jak komuś się nudzi to może sobie pogrzebać w sieci i poszukać testów
porównawczych. Niedawno Diskeeper został zwycięzcą jednego z testów w
jakimś polskim magazynie komputerowym. Na Zachodzie również cieszy się
dobrą opinią ze względu na swoje możliwości a jego darmowa wersja
wcześniejsza, czyli Diskeeper Lite 7.0 jest bardzo chętnie pobierana i
powszechnie używana

Dla mnie gość, który twierdzi, że producent pisze na temat swojego programu
pierdoły to jest to albo gość, który ma wiedzę na temat programu większą
niż jego producent albo jest zwykłym trollem, z którym wszelka dyskusja
jest zbyteczna. Osobiście skłaniam się ku temu drugiemu wyjaśnieniu tym
bardziej, że jak sam troll przyznał skorzystał *raz* z tego programu

> pienisz sie tylko, gdy ktos pisze, ze takich nie zauwaza.

Przeczulony jesteś

> przestan sie
> wymadrzac i albo napisz wreszcie cos konkretnego albo nie pisz nic.

Nie Ty będziesz decydował co mam pisać i do kogo. Jak Ci się coś nie podoba
to wrzuć mnie do swojego filtra i nie zawracaj mi głowy. To forum publiczne
i każdy ma tutaj prawo pisać. Twoje zdanie na ten temat jest nieistotne

>w tym
> momencie wyglada na to, ze sam nie masz bladego pojecia na temat programu i
> jego ewentualnej skutecznosci. rzucasz tylko jakimis ogolnikami i truizmami.

Jasne. Używam Diskeepera od lat, ale zapewne nie mam na jego temat bladego
pojęcia :>

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098