office 97 + win 2000 + brak słownika

Autor: Piotr Kurzeja <p.kurzeja_at_wp.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 21:10:41 MET

zainstalowałem na win 2000 Office 97 standard
Na lokalnym administratorze działą wszystko ładnie
jednak na uzytkownikach logujacych sie do domeny na tym komputerze
jak odpala jakis dokument office stwierdzi ze ... dokument jest juz otwarty -
czy chce zrobic jego kopie.
2 problemem jest to ze office nie sprawdza pisowni - tak jakby brakowało mu
dostepu do słownika - cała zakładka konfiguracji słowników jest zaszarzona -
nie mozna jej konfigurowac.
Zmieniałem prawa do plików - tak aby uzytkownicy domeny mieli prwao RW w
Program Files / Office

czy ma ktos pomysł - jak ten problem rozwiazac ?

     archiwum i przeszukiwanie newsów
        http://www.polnews.pl