[OT ?] Win2003 serwer

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 21:08:56 MET

  Witam ,
Pisałem w tej sprawie na forum WSS ale odpowiedzi/porady nie otrzymałem :-(

Zauważyłem,że na tej grupie życie kwitnie bujnie więc uprzejmie proszę o
jakieś
porady/rozwiązanie mego problemu.

Zastosowałem porady zawarte w art.KB325351 dotyczące ograniczenia
uzytkowników z pominięciem tych ograniczeń dla administratora. Wszystko
pieknie i ładnie ale ...
No właśnie. Dopóki loguję się z terminala jest tak jak oczekiwałem.
Natomiast KAŻDA
próba zalogowania się na konsoli przy serwerze powoduje zastosowanie
ograniczeń nałożonych na użytkowników do konta Administratora.
Oczywiście następne logowanie z terminala na konto Administratora
obłożone jset ograniczeniami nałożonymi poprzednio na resztę użytkowników.
Czy ktoś może rzucić trochę światła na ten bardzo mnie trapiący problem ?

Dziękuję za uwagę.

--
pozdrawiam
RyAn