Re: USB Mass Storage Device

Autor: rork <dzierzy_at_tlen.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 17:20:59 MET

Artur Grdeń napisał(a):

> a jakie są dokładnie objawy na tym kompie, na którym nie da się
> zainstalować urządzenia? wogóle nie widzi urządzenia czy tylko może nie
> potrafi go poprawnie wykryć i zainstalować? może to jest kwestia tego,
> że np. na kompie w domu masz płytę usb1.1 i z jakiegoś powodu twój
> czytnik na usb2.0 nie chce na niej działać. próbowałeś ręcznie
> zainstalować sterownik? a może przy pierwszym podłączeniu urządzenia
> sterownik się źle zainstalował albo jest jakiś konflikt urządzeń -
> uruchom tryb awaryjny i sprawdź czy nie ma zainstalowanych jakiś
> sterowników usb, które działają nieprawidłowo.

Witam,
urządzenie jest widziane ale nierozpoznane ( nieznane ). ręcznie
sterowika zainstalować nie mogę gdyż go po prostu nie posiadam (
sprzedawca zapewniał że xp-eki go zobaczą ). na komputerze w pracy (na
którym urządzenie jest poprawnie rozpoznawane i działa ) tym
sterownikiem jest plik usbstor.sys zlokalizowany w
c:\windows\system32\drivers. Próbowałem kopiować ten plik na ten felerny
komputer ale nie pomogło. Na jakichś zagranicznych forach znalazłem
podobne problemy ale odpowiedzi żadnych konkretnych. sprawdzę wieczorem
ten tryb awaryjny.
pozdr
rork