Re: USB Mass Storage Device

Autor: Artur Grdeń <artur.grden_wytnij_to__at__wytnij_to_szewczykvw.pl>
Data: Wed 15 Mar 2006 - 15:31:24 MET

rork napisał(a):
> All in 1 card reader/writer + info o zgodności ze standardem usb 2.0
> na kompie w pracy ( winxp ) urządzenie zostało poprawnie rozpoznane i
> zainstalowane a na drugim kompie w domu ( rowniez winxp ) niestety
> urzadzenie nie jest rozpoznawane. oba kompy mają dostęp do internetu.
> na tym kompie na którym urządzenie działa poprawnie widnieje ono
> jako USB Mass Storage Device, sterownik microsoftu. nie wiem czy ta

a jakie są dokładnie objawy na tym kompie, na którym nie da się
zainstalować urządzenia? wogóle nie widzi urządzenia czy tylko może nie
  potrafi go poprawnie wykryć i zainstalować? może to jest kwestia tego,
że np. na kompie w domu masz płytę usb1.1 i z jakiegoś powodu twój
czytnik na usb2.0 nie chce na niej działać. próbowałeś ręcznie
zainstalować sterownik? a może przy pierwszym podłączeniu urządzenia
sterownik się źle zainstalował albo jest jakiś konflikt urządzeń -
uruchom tryb awaryjny i sprawdź czy nie ma zainstalowanych jakiś
sterowników usb, które działają nieprawidłowo.

--
Artur Grdeń
mega @ work