Re: [winxp] problem z partycjami

Autor: Kłapouchy <john_at_doe.com>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 00:58:33 MET

Dnia 08.03.2006 Karol 'Carlos' Cieśla <kareem33WYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał/a:
> Mam pewien problem z partycjami i nie wiem czy to zamierzone dzialanie Windowsa,
> czy jakis bug.
> Restart komputera pokazal, ze faktycznie tamte partycje zostaly usuniete.
> Teraz pytanie czy to blad Windowsa, czy raczej moj?

Zawsze wina użytkownika, bo np.: nie wiedział ;)
Nowe windowsy masakrują tablice partycji tworząc te swoje magazyny (dla
czego pytaj MVP). Dla tego partycjonuj najlepiej za wczasu dyski dla
windows pod windowsem

> No i jeszcze jedno pytanie: w jaki sposob odzyskac te partycje (czy w ogole da
> sie to zrobic?) Bo poki co Linux ma problem z uruchomieniem, bo pogubila sie
> czesc danych... W trybie single sie odpala, ale w standardowym za cholere nie chce.

linuksiany testdisk może pomóc. Jeśli masz go zainstalowanego to dobrze.
Jak nie to knoppix twoim przyjacielem. Są też jakieś programy windziane,
ale nie używałem