Instalacja win 2k nie idzie do końca

Autor: Kubuniek <kubaa_at_fredry.net>
Data: Mon 13 Mar 2006 - 14:28:28 MET

Witam grupowiczów. Mam pewien problemik z instalacją win 2000. Posiadam
laptopa acer aspire designed for win xp :-). Ale do szkoły potrzebuję win
2000, aby móc wykonywać na nim ćwiczenia. Włączam płytkę. Wszystko ładnie
się bootuje. Wczytuje sobie pliki i na ekranie do wyboru tj.
- aby zainstalować win 2000 wciśnij enter
- aby naprawić istniejącą instalację wciśnij r
- aby anulować wciśnij f3.
No i tu jest problemik bo instalacja stoi i nic nie da się z tym zrobić.
Myślałem że płyta walnięta jest ale na innym kompie działało bez problemu.