Re: "slow link" (przy "roaming profiles") - czy da sie zwiekszyc timeout powyzej 2 minut?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 11:21:39 MET

Użytkownik "Tomasz Chmielewski" <tch@nospam.syneticon.net> napisał w
wiadomości news:durrg6$njv$1@newsreader3.netcologne.de...

> Juz leci skompresowane.

W Linuksie istnieje możliwość przepychania samych zmian do istniejących
plików, co znacznie skraca czas transmisji. W Windows też da się to
zrobić, ale już nie tak prosto i niestety nie transparentnie... Jeden z
niewielu programików jakich używałem do takiej transmisji - i działał
bardzo ładnie - to Network/Unplugged firmy Mobiliti.

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/