Re: Laptop + komp. stacjonarny - udostępnianie sieci

Autor: Raff <abujoczek_at_box.gdynia.multicon.pl>
Data: Sun 12 Mar 2006 - 11:05:13 MET

news:v5n0vd.gj8.ln@kwinto.prv...
[....]
> Aha, niektóre firewalle nie współpracują z ICS. Jeśli akurat takiego
> używasz, to ICS można zastąpić jakimś proxy, np. darmowym AnalogX Proxy.

Dzięki za rady, problem rozwiązałem. Okazało się, że po stronie ustawień sieci
wszystko było ok, tylko firewall robił problemy (etrust personall firewall).
Wyłączyłem go na chwilę, i od razy było ok. Ustawienie sieci wewnętrznej jako
"trusted" to nie wszystko, w ustawieniach firewalla należało włączyć "This
computer is an ICS/NAT gateway". To była przyczyna, która nie dopuszczała do
połączenia laptopa z internetem.
Dzięki za pomoc, wiedziałem przynajmniej, gdzie szukać problemu.
Pozdrawiam
Raff