Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 23:49:34 MET

Dnia 2006-03-09, *Kłapouchy* napisał(a):

> I będzie działać zgodnie ze standardami jak w3org przykazał?

W zakresie w jakim zgodny ze standardami w3.org jest Internet Explorer -
tak :)
Zresztą... mnie jako ZU internetu (w tym przypadku "przeglądacza" stron
www) mało interesuje czy przeglądarka jest zgodna z jakimśtam standardem.
Choćby był nowoczesny, słuszny itp, itd. Strona ma się po prostu poprawnie
wyświetlić i już. IE póki co to zapewnia i to wystarcza ogromnej
większości jego użytkownikom.

P.S. Popraw godzinę w komputerze, bom się w pierwszej chwili mocno
zestresował, że znowu nockę zawaliłem ;)

--
Pozdrawiam, goomish  [gg: 6653792] [JID: goomish1(at)chrome.pl]
    *This sig is currently in beta stage - read at your own risk!*