Re: [XP] wybor systemu przy starcie - czy mozna?

Autor: Konrad Kosmowski <konrad_at_kosmosik.net>
Data: Thu 09 Mar 2006 - 01:46:44 MET

** Kłapouchy wrote:

> ntloader jest na tyle prymitywny, że nie ma co brać pod uwagę jego
> umiejętności - tylko uruchamianego za jego pośrednictwem loadera
> linuksowego

Dokładnie identycznie jak te stricte linuksowe (grub, lilo) ładują
Windows - wywołują ich bootloader. I tak jest w porządku.

Natomiast (co już napisałem) odpalanie Linuksa z ntloader jest troszkę
upierdliwe, tzn. da się to zautomatyzować do tego stopnia, że jest
bezobsługowe, ale bez potrzeby wprowadza się wyższy stopień komplikacji
wszystkiego. Ergo będzie bardziej upierdliwe.

Nie potrafię sobie wymyślić żadnej praktycznej przyczyny aby używać
ntloader przy dualboocie...