Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 21:34:42 MET

(Wykryto Quoted-Printable)
Użytkownik "RyAn" <rysiek@konto.pl> napisał w wiadomości
news:440F06B7.3080507@konto.pl...
Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> I przestanie się ślimaczyć i wieszać?

Nie żebym był szczególnym fanem FF i przeciwnikiem czegoś innego.
Ale jeszcze ani razu (poza popełnionym oczywistym błędem) FF mi się
nie zwiesił. Z jego wtyczek też jestem b.zadowolony.

** Też nie narzekam na FF, choć ze względu na brak Javy używam Opery, Java
jest mi potrzebna może nie częściej, niż raz w miesiacu...
Z tym, że apropo srtabilności, nie wiem, jak na Waszych NT - na stronie
Grzegorza w dziale testy, jest próba na uruchomienie dużej ilości okien. U
mnie przy zadaniu 200, FF wywala się, otwiera kolejne instancje FF. MSIE
przestaje się uruchamiać po którymś razie, ale bezboleśnie się zamyka. Opera
uruchomi nawet 500 okienek, jako zakładki. I się nie wywala, tylko wada -
długo to otwiera, bardzo dlugo zamyka.

Ale oczywiście nikogo nie namawiam i dyskusji o wyższości czegos nad
czymś wszczynac nie bede.

** Jest jakaś dziura w obsłudze już nie pamiętam czego, że Opera i FF się
ponoć kładą, a MSIE nic nie jest... bo nie ma obsługi tego czegoś... nie
pamiętam, IDN, IDS, ISN...
Poza tym... To zależy od zawartości strony. Te programy są na tyle różne od
siebie, że nie ma co porównywać ich jako programy, a jedynie cechy, którymi
się charakteryzują.

Jak IE będzie bardziej funkcjonalny niż FF natychmiast do niego wróce.

** W duchy wierzysz?

** MSIE nie przypuszczam, by miał jedną fantastyczną cechę, którą ma Opera i
z której korzystam czasem.
Załóżmy - jest na stronie 400 linków xz plikami, w MSIE trzeba by każdy
osobno kliknąć, zapisz jako, nachrzaniłbym się potwirnie. W Operce
CTRL-ALT-L (BTW. gdzie jest to narzędzie w FF?) i zaznaczam, które z plików
chcę mieć u siebie. Potem szybki zapis i tylko siedzę z założonymi rękami i
patrzę, jak moje kilkaset plikó autopmatycznie schodzi :)

** Każdy z tych programów ma u mnie swoje zastosowanie, w którym jest
najlepszy. Dlatego na kompie trzymam je wszystkie, a FF i Opera są małe i
nawet jak mam mało miejsca na dysku, to mi go za dużo nie zabiorą.

** Pozdro

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.