Re: mam dosc... jpg = bmp

Autor: RyAn <rysiek_at_konto.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 17:30:47 MET

Grzegorz Niemirowski napisał(a):

> I przestanie się ślimaczyć i wieszać?

Nie żebym był szczególnym fanem FF i przeciwnikiem czegoś innego.
Ale jeszcze ani razu (poza popełnionym oczywistym błędem) FF mi się
nie zwiesił. Z jego wtyczek też jestem b.zadowolony.
Ale oczywiście nikogo nie namawiam i dyskusji o wyższości czegos nad
czymś wszczynac nie bede.
Jak IE będzie bardziej funkcjonalny niż FF natychmiast do niego wróce.

--
pozdrawiam
RyAn