Re: !Wyczysc historie ?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 15:52:16 MET

Użytkownik "Kuba" <Kuba at @o2.pl> napisał w wiadomości
news:dumfk4$795$1@atlantis.news.tpi.pl

> Wiem ze dalej bedzie mozliwosc skasowania tego na inne sposoby, nie o to
> mi chodzilo ;-)
> Chodzilo mi o to ze ta metoda nie dziala, ale w miedzyczasie
> posprawdzalem wszystko jeszcze raz i okazalo sie ze troche ja zawlilem
> sprawe, bo nie wpisalem tej wartosci w odpowiednim kluczu - musialem byc
> jakis nieprzytomny chyba, bo wpisalem to w :
> HKCU\Control Panel :-(
> Nie wiem jak ja to zrobilem ....
> Ale posprawdzlem wszystko jeszcze raz i okazalo sie ze nie mam u siebi
> takich kluczy jak podales. Mam :
> [...]

Nie, jezeli u Ciebie takiego klucza brak, to musisz go utworzyc.
HKCU\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel
HKLM\Software\Policies\Microsoft\Internet Explorer\Control Panel
Teraz dopisz w prawym oknie wartrosc DWORD "History" = 1

--
Piotr Palusiński [MVP]
http://www.microsoft.com/poland/communities/mvp/default.mspx
Nigdy nie kłóć się z głupcem, bo ludzie mogą nie dostrzec róznicy