Re: !Wyczysc historie ?

Autor: Kuba <_at_o2.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 12:36:15 MET

> Napisalem Ci, ze jest to polowiczne zabezpieczenie, po wpisaniu tej
> wartosci
> do rejestru bedziesz mial zakladke "Wyczysc Historie" - *wylaczoną*,
> natomiast mozna skasowas historie na kilka innych sposobow np. w
> Rejestrze,
> folderze Historia, w IE z paska narzedzi Historia itd..

Wiem ze dalej bedzie mozliwosc skasowania tego na inne sposoby, nie o to mi
chodzilo ;-)
Chodzilo mi o to ze ta metoda nie dziala, ale w miedzyczasie
posprawdzalem wszystko jeszcze raz i okazalo sie ze troche ja zawlilem
sprawe, bo nie wpisalem tej wartosci w odpowiednim kluczu - musialem byc
jakis nieprzytomny chyba, bo wpisalem to w :
HKCU\Control Panel :-(
Nie wiem jak ja to zrobilem ....
Ale posprawdzlem wszystko jeszcze raz i okazalo sie ze nie mam u siebi
takich kluczy jak podales. Mam :
HKCU\Software\Policies\Microsoft\ i odpowiednio
HKLM\Software\Policies\Microsoft\

Dla jakiego OS podawales mi te dane ?
A moze to cos da jak wpisze ten klucz "History" np. w :
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Url History
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Url History
???

albo
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\5.0\Cache\History
HKLM\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet
Settings\5.0\Cache\History

Dzieki za zainteresowanie
Kubus