Re: niebieska kompresja ?

Autor: Zbychacz <zbychacz_at_izabelin.pl>
Data: Wed 08 Mar 2006 - 09:55:58 MET

Użytkownik "Markus Sprungk" <msprungk@gmail.com> napisał w wiadomości
news:mlynumr6ujoo.exlr69aw086x.dlg@40tude.net...

> To znaczy? Co masz na myśli? Nie możesz w ogóle wejść do właściwości
> folderu?

> ...czyli jednak nie system sobie sam włączył kompresję tylko jak zwykle
> użytkownik to zrobił a potem zwala winę na system :(
>

> --
> Markus Sprungk msprungk(at)post(KROPKA)pl
> ICQ: 79050392 msprungk@gmail.com
> Tlen: msprungk
> GG: 1447098

Do wlasciwosci folderu moge wejsc tylko tam nie jest zaznaczone "kompresuj
zawartosc..." zas niektore pliki w folderze sa pokompresowane niektore nie ,
jedynym wyjsciem jest zaznaczyc kompresje folderu a pozniej ja odznaczyc i
to zalatwi sprawe, tylko ze te foldery maja bardzo duzo plikow i ta
kompresja i dekopresja by troche potrwala ....

Zbyszek