Re: win2003, domena i aplikacje

Autor: RafalZ <ra_v_at_interia.bezspamu.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 22:16:16 MET

Usługi terminalowe raczej nie, bo serwer tego nie pociągnie. A raczej
"serwer".
Docelowo w ten sposób ma być dystrybucja oprogramowania w laboratoriach
komputerowych u mnie na wydziale, bo jakoś nie chce mi się 40 razy
instalować kolejnej wersji Visuala, jak się prowadzącym zajęcia coś
odwidzi.
Sprzętowo tego nie pociągnę, bo mam tam takie same maszyny wszędzie -
zależy mi po prostu na przyspieszeniu instalacji softu przez domenę(?)

pozdrawiam
ra_v