Re: win2003, domena i aplikacje

Autor: Tomasz Onyszko <T.Onyszko_nospam__at_w2k.pl>
Data: Tue 07 Mar 2006 - 22:06:35 MET

RafalZ wrote:
> Witam.
> Postawiłem serwer 2003 z domeną i teraz mam takie pytanie:
> Czy (i jak) można zrobić tak, abym zainstalował na serwerze np. Acrobat
> Readera i wszyscy logujący się do domeny mogli korzystać z tej
> aplikacji. Jak rozumiem można to zrobić jakoś bardziej elegancko niż
> przez udostępnienie c:\program_files\acrobat\reader ??

Do tego o co ci chodzi nie potrzebujesz domeny (niekoniecznie) tylko
uslug terminalowych.

Chyba ze chodzilo ci o dystrybucje oprogramowania przez GPO na stacjach
roboczych ale do tego znow nie potrzebujesz instalacji oprogramowania na
serwerze:
http://technet2.microsoft.com/windowsserver/en/library/d3d52f5d-45ab-4be9-a040-28ffe09bc8f81033.mspx

--
Tomasz Onyszko