Problem z MSDE

Autor: CodeBoy <codeboy1_at_wp.pl>
Data: Mon 06 Mar 2006 - 09:31:32 MET

Mam najprawdopodobniej problem z baza MSDE, Veritas nie uzyskuje do niej
dostepu, podaje rozne hasla, ale to nie pomaga. Na tej bazie mam
postawionego jeszcze wsusa i moma, ale w inych instancjach (oba programy
dzialaja) pomyslaem aby znalesc narzedzie albo do naprawy tej bazy danych
albo chcialbym zgrac backup tych dwoch instancji dobrych, odinstalowac
baze danych z serwera zainstalowac ja na nowoi odtworzyc z te 2 instancji,
ktore zgralem wczesniej. Czy jest to wykonalne, a jesli tak to jakim
narzedziem to wykonac. I gdzie mozna przeczytac nt temat.