Ograniczanie pliku wymiany

Autor: Krzysztof Gibas <killgore_at_pocztaKROPwpKROPpl.spam>
Data: Sun 05 Mar 2006 - 23:56:16 MET

Cześć!

Chciałbym maksymalnie ograniczyć rozmiar pliku wymiany pod XP. Wiem,
że nie powinno się go zupełnie wyłączać, ale interesuje mnie czy
niskie ustawienie nie wpłynie negatywnie na stabilność systemu.
Stwierdziłem np., że po ustawieniu 20MB (maks i min) sytem ignorował
moje zalecenia i ustawiał swoją wielkość. 30MB respektuje, ale
wyświetla co jakiś czas komunikaty o zbyt małej pamięci wirtualnej
(Przy ledwie kilku działających programach i 200MB zajętej pamięci na
1GB dostępnej).

Dlaczego chcę ograniczyć swap? Bo zauważyłem, że niektóre programy
pomimo dużych ilości wolnej pamięci bardzo intensywnie korzystają z
pliku wymiany (np. winamp po przywróceniu z minimalizacji zawsze ostro
mieli dyskiem).

--
      Pozdrowienia
           Krzysiek