Re: Win XP bez przerwy sprawdza dysk....

Autor: Huaskar <huaskar.cut_this_at_poczta.fm>
Data: Sat 04 Mar 2006 - 13:52:09 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:44097835@news.home.net.pl...
> Jeśli to problem technbiczny z dyskiem, to zamiast kombinować, leciałbym w
> te pędy do sklepu po nowy dysk, zanim będzie za późno na odzyskanie
danych.
> BTW. Co mówi monitor S.M.A.R.T. ?

Smart pokazuje trupia glowke, a w tabelce szczegolow:
    5 - Reallocated Sector Count 1 - 1
196 - Reallocated Event Count 1 - 1
250 - (Vendor Specific - Unknown) 100 - 1
- gdzie wszystkie te jedynki zaznacza na czerwono.

Oczywiscie windowsy wylaczam normalnie, a mimo to sa problemy. To
sprawdzanie dysku potrafi trwac 2 (slownie DWIE!) godziny. Nie wiem czy ma
znaczenie ze to FAT32.

Generalnie nie wykorzystuje nawet polowy dysku, wiec dla swietego spokoju
bylbym w stanie poswiecic nawet pol jego pojemnosci.
Anulowanie sprawdzania w czasie uruchamiania to nie jest rozwiazanie. No
chyba ze mozna cos takiego skonfigurowac automatycznie gdzies w systemie.

H.