windows XP blokuje sieć...

Autor: zlotowinfo <usuntousunto_at_o2.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 19:25:01 MET

kilka razy dziennie windows xp blokuje mi sieć na ok. 15 sekund
mam uruchomione następujące usługi: http://panel.freehost.pl/uslugi.jpg

taki obajw występuje zawsze gdy loguję się do gry halflife poprzez lan
owocuje to u mnie brakiem dostępu do tego komputera
zaś w serwerze do którego się podłączam 15s stopklatkę

dane komputerków:
windows 98 goły - ipx/spx, netbios, tcp/ip, udostępnianie
windows xp - sieć j.w., sygate personal firewall, peerguardian, avast, edonkey, dc++

router dlink 707p

nadmieniam iż nigdy tak nie miałem i nie mogę zrozumieć czego to wina