Re: czcionki 120% w rejestrze?

Autor: ToMasz <witu_at_polbox.com>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 19:24:57 MET

Radosław Sokół napisał(a):

> Przy czym należy dodać, że o ile może to zmienić rozdziel-
> czość logiczną, to do pełnego przestawienia konieczne jest
> skopiowanie nowych czcionek rastrowych, co wymaga już praw
> administratora. Lepiej więc aby globalnej zmiany wykonał
> ktoś kto ma pełne prawa do tych wszystkich narzędzi.
> WoW!!! czy kolega Radosław S. czytuje wszystkie grupy?
Wracajac do tematu, niestety "knif z rejestrem" nie zadziałał. System
olał zmiany które wprowadziłem. Tam gdzie sie dało pozmieniac
poustawiałem swoje, wieksze czcionki, resztee własciwie znam na pamiec
wiec nie musze meczyc sie z czytaniem.
Tak czy owak serdecznie dziekuje za pomoc.
Pozdrawiam
ToMasz