Re: windows update zza ICS nie dziala

Autor: gkaszcz <gkaszcz_at_preczztym.mp.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 15:02:45 MET

"kondani" <kondani@poczta.onet.pl> wrote in message
news:1141383476.462652.273800@i39g2000cwa.googlegroups.com...

a tak tylko dla pewności to czy na tym drugim kompie można bez
problemu otwierać inne strony internetowe? bo ja u siebie mam zrobione
dokładnie tak samo (jeden komp od netu i udostępniania go, a drugi
kożysta z niego) i wszystko jest ok, wszystkie aktualizacje się
ściągnęły

tak, www normalnie dziala, nie ma zadnych problemow.

moze to firewall na pierwszym komputerze sie pieprzy?
juz probowalem go wylaczyc, ale to nic nie pomaga
moge go odinstalowac, ale jesli to nie on to potem bede instalowal od nowa i
definiowal reguly :-(((

pozdro

greg