Windows 2000 EN - stary temat

Autor: osito <njuws_at_gazeta.pl>
Data: Fri 03 Mar 2006 - 14:13:47 MET

Witam
Mam problem ze znalezieniem informacji na temat wyswietlania polskich liter
na systemie W2k EN
Czy zna ktos jakas stron dobrze to opisujaca ? Archiwum newsów zawieta
tysiace pytan i ogólnie zadnej sensownej
odpowiedzi.

Mam Win2k EN, zainstalowalem polska klawiature i ustawilem Local
na Polska

ogólnie sa polskie litery w systemie, moge nimi pisac, ale np w
takich programach jak Gadu-Gadu, czy EnglishTranslator, czy
jakichkolwiek innych polskich programach wszystko wyswietla mi sie z
krzakami, czyli wszedzie tam gdzie nie mam wplywu na wybór czcionki
w oknie, menu, ostrzezeniu itd.

Ma ktos dobrze opisany pomysl ?

Pozdrawiam
osito