Re: problem z wydrukiem przez terminal service W2K

Autor: PK <nielubiesp_at_mu.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 17:59:54 MET

Użytkownik "mihoo" <mihooo@o2.pl> napisał w wiadomości
news:du3m7g$a45$1@bonda.pl...

> problem jest właśnie w tym, że w sieci lokalnej (też łączą się przez
> zdalny pulpit) - wszystko działa jak należy
> zdalni użytkownicy (łącze internetowe) - podłączają się, widzę sesję,
> tworzy się sesja drukarki ale nie drukuje ! nawet nie drgnie
> nie mam pojęcia, a sprawa robi się parząca

Z tego co widzę to chcesz drukować na drukarce lokalnej klienta (który się
łączy), a nie na drukarce udostępnionej w domenie?

Nie ma znaczenia czy łączysz się z LANu czy przez internet. Jeżeli działa
ci Zdalny pulpit to powinno działać. Przecież logujesz się na lokalną sesję
na serwerze i podpinasz lub nie swoje zasoby (dyski drukarki itp).

Ja łącząc się przez zdalny pulpit (przez internet) mogę drukować i nie mam
z tym problemów. Nawet na serwerze nie instalowałem sterowników do niej -
no ale to była drukarka HP.

Sprawdź jeszcze czy w kolejce drukarki są wydruki. Jeżeli wydruki są spore
to musisz brać pod uwagę, że zanim ściągniesz je przez net to trochę może
potrwać. Wtedy w kolejce pisze że wydruk jest buforowany.

--