(XP) jak udostepnic tylko jednemu komputerowi w sieci lokalnej?

Autor: Rafal <rafal_x.SKASUJ_at_gazeta.pl>
Data: Wed 01 Mar 2006 - 12:15:26 MET

Witam!

Mam katalog (folder), Właściwości/Udostępnianie/Uprawnienia
 - tu mogę dodać grupę lub użytkownika, który będzie miał
prawa. I chodzi o wprowadzenie użytkownika zalogowanego
na innej maszynie w tej samej sieci lokalnej.
Naciskam Dodaj, Zaawansowane, Znajdź teraz i co dalej?
Bo za cholerę nie chce mi przyjąć nazwy i użytkownika
tamtej maszyny (również xp).

Dodam, że na obu komputerach w ustawieniach sieci lokalnej
jest włączone uwierzytelnianie IEEE 802.1x

Czy coś robię źle? Udostępnienie dla "wszystkich" mnie nie
satysfakcjonuje.

--
Pozdrawiam, Rafał.