Re: bufor wydruku pod Windows

Autor: PK <nielubiesp_at_mu.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 23:18:14 MET

Użytkownik "Pawel" <goghi@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:440372ec$1$1471$f69f905@mamut2.aster.pl...
> Witam,
>
> Mam problem z Windows 2000 i drukarką HP LaserJet6L. Otóż kiedy coś
> drukuję, a następnie wyłączam komputer i włączam go ponownie (na przykład
> następnego dnia), w buforze wydruku pojawia się ostatnio drukowany
> dokument i jego drukowanie rozpoczyna się na nowo.
>
> Nie pomogło zainstalowanie najnowszych sterowników od producenta, nie
> bardzo też w tej chwili chcę przeinstalowywać system. Co jeszcze mógłbym
> zrobić, aby spróbować zwalczyć ten problem?

Czegoś nie kumam. Zamykasz system w trakcie drukowania czy po wydrukowaniu?
Jeżeli wydruk się drukuje poprawnie i nic już nie zostaje w buforze, a mimo
to po włączeniu komp. dalej drukuje to przyczyny szukał bym w systemie.

Sprawdź co masz w katalogu: C:\WINDOWS\system32\spool\PRINTERS
Jeżeli coś jest to usuń wszystkie pliki - to są bufory drukarek.
A nie zmieniałeś uprawnień np. SYSTEM do tych katalogów (oczywiście na
NTFSie)?
Może system nie może ich usunąć i po restarcie drukuje ponownie?

--