bufor wydruku pod Windows

Autor: Pawel <goghi_at_poczta.fm>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 22:58:22 MET

Witam,

Mam problem z Windows 2000 i drukarką HP LaserJet6L. Otóż kiedy coś
drukuję, a następnie wyłączam komputer i włączam go ponownie (na
przykład następnego dnia), w buforze wydruku pojawia się ostatnio
drukowany dokument i jego drukowanie rozpoczyna się na nowo.

Nie pomogło zainstalowanie najnowszych sterowników od producenta, nie
bardzo też w tej chwili chcę przeinstalowywać system. Co jeszcze mógłbym
zrobić, aby spróbować zwalczyć ten problem?

Pozdrawiam,
Paweł