Re: wbudowany FTP pod WIN 2003 server [OT]

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 19:55:07 MET

"Artur Muszynski" <arturm@union.wytnijto.com.pl> wrote in message
news:dturio$73f$1@213-238-74-213.adsl.inetia.pl...
> Nigdy nie korzystalem z ftp w M$ (z roznych powodow), polecam w zamian
> darmowa i bardzo dobra filezilla server do sciagniecia z sourceforge.
> Wiem ze troche nie na temat ale z autopsji wiem ze czasem warto sobie
> odpuscic walke z niektorymi wynalazkami z M$...

Mało merytoryczne jest to, co mówisz. Gdybyś miał na myśli np POP3 z W2003,
to przyznałbym ci całkowitą rację, że to gniot, ale FTP jest całkiem
przyzwoity.
Dawno temu stawiałem FTP na W2000 Server i dziwię się, że pytający ma
jakikolwiek problem z dostępem anonimowym. Z tego co pamiętam, to nic w tym
celu nie trzeba kombinować, samo się robi. Dopiero jak jakiś cymbał zaczął
na naszym firmowym serwerze stawiać jakieś warezy, to dałem jakieś
uwierzytelnianie.

Mialem problem z wznawianiem zerwanych polaczen , kompresja transmisji czyli
rzeczam dosc powszechnymi - albo nie dzialalo albo dzialalo zle - moze za
durny jestem ale po kilku dniach bojow, testowania dalem sobie spokoj,
sciagnalem filezille server i postawilem - od tego czasu nie uzywam nic
innego - jesli chodzi o mnie funkcjonalnosc jest dla mnie wystarczajajca.
mam quoty, mam ograniczanie pasma, mam precyzyjna kontrole nad wieloma
rzeczami. dobre logi - wszystko legalnie, za darmo.