Re: wbudowany FTP pod WIN 2003 server [OT]

Autor: Artur Muszynski <arturm_at_union.wytnijto.com.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 13:31:22 MET

> Nigdy nie korzystalem z ftp w M$ (z roznych powodow), polecam w zamian
> darmowa i bardzo dobra filezilla server do sciagniecia z sourceforge.
> Wiem ze troche nie na temat ale z autopsji wiem ze czasem warto sobie
> odpuscic walke z niektorymi wynalazkami z M$...

Mało merytoryczne jest to, co mówisz. Gdybyś miał na myśli np POP3 z W2003, to przyznałbym ci całkowitą rację, że to gniot, ale FTP jest całkiem przyzwoity.
Dawno temu stawiałem FTP na W2000 Server i dziwię się, że pytający ma jakikolwiek problem z dostępem anonimowym. Z tego co pamiętam, to nic w tym celu nie trzeba kombinować, samo się robi. Dopiero jak jakiś cymbał zaczął na naszym firmowym serwerze stawiać jakieś warezy, to dałem jakieś uwierzytelnianie.

artur