Re: NT4 i kodeki video - k³opot.

Autor: PAndy <pandrw_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 09:45:35 MET
Message-ID: <dtue7c$dmq$1@news.dialog.net.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

"Swistak" <a@b.cd> wrote in message
news:dtspj5$as8$1@atlantis.news.tpi.pl...
> U¿ytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
> news:4401bc7a@news.home.net.pl...
> >

> Format MPEG-2 jest standardowo dekodowany przez filtry DirectShow (czesc
> DirectX)

MPEG-2 nie jest dekodowany standardowo w zadnym Windows - M$ nie ma zamiaru
placic koniecznych oplat licencyjnych i wspiera tylko MPEG-1.

> Najczestsza przyczyna powolnego odtwarzania plikow wideo (i duzego
> obciazenia CPU) jest brak mozliwosci uzyskania przes filtr renderujacy
> powierzchni Overlay.
> Wtedy renderowanie odbywa sie w trybie Preview - obraz jest ladowany
> najpierw do pamieci operacyjnej a dopiero pozniej do karty graficznej...

Problem Overlaya to problem konwersji przestrzeni kolorow - po to wlasnie
mamy overlay by karta zrobila sprzetowo konwersje przestrzeni kolorow z np
YUY na RGB
Received on Mon Feb 27 09:50:12 2006

To archiwum zosta³o wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 27 Feb 2006 - 10:42:08 MET