Re: NT4 i kodeki video - kłopot.

Autor: Swistak <a_at_b.cd>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 18:46:29 MET

Użytkownik "Lawrens Hammond" <valhalla@interia.pl> napisał w wiadomości
news:4401bc7a@news.home.net.pl...

> Nie wiem, czy zauważyłeś, ale pytałem o kodem MPEG2, a nie o DirectX... :)

Format MPEG-2 jest standardowo dekodowany przez filtry DirectShow (czesc
DirectX)
Niektore z programow (w tym roznorakie kodeki) moga potrzebowac DX w wersji
7,8 lub 9 a bez niej beda "sie sypac".

Najczestsza przyczyna powolnego odtwarzania plikow wideo (i duzego
obciazenia CPU) jest brak mozliwosci uzyskania przes filtr renderujacy
powierzchni Overlay.
Wtedy renderowanie odbywa sie w trybie Preview - obraz jest ladowany
najpierw do pamieci operacyjnej a dopiero pozniej do karty graficznej...

Sprobuj odpalic tego MPEGa w programie Ferro Cyfrowy Magnetowid.