XP Home, brak ACPI

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_usun.tlen.pl>
Data: Mon 27 Feb 2006 - 09:03:53 MET

Witam wszystkich

Po instalacji WinXP Home nie zauważyłem, że nieprawidłowo wykrył ACPI
(tzn. nie wykrył). Płyta MSI Neo2, więc na pewno obsługuje ACPI (w
czasie instalacji było włączone :/).
W czasie instalacji robiłem tylko restarty, potem instalowałem soft i
też restarty i dopiero na końcu zauważyłem, że się nie wyłącza.
Na stronach Microsoftu wyczytałem, że trzeba aktualizować sterownik
komputera z "Jednoprocesorowy komputer PC MPS" na "Jednoprocesorowy
komputer PC z interfejsem ACPI".
Niestety na liście sterowników do aktualizacji mam tylko:
"Jednoprocesorowy komputer PC MPS"
"Wieloprocesorowy komputer PC MPS"
"Standardowy komputer PC"

Może mi ktoś powiedzieć, jak zmienić ten sterownik ?

PS. Instalacja od nowa będzie trudna ponieważ jeden z zainstalowanych
programów ma jednorazowy klucz na dyskietce i ściągnięcie go potrwa ok.
2 tygodni i szef powiedział, że mam wybić sobie to z głowy ... ma
chodzić "już".

--
Pozdrowienia
Radek Cichy