Re: zbyt duża partycja systemowa?

Autor: Lawrens Hammond <valhalla_at_interia.pl>
Data: Sun 26 Feb 2006 - 15:39:03 MET

Użytkownik "M" <programy-dla-firm@wp.pl> napisał w wiadomości
news:dtsbqo$qvb$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
> Zgadza się. Nie można mieć więcej niż jedną partycję butowalną jeśli
> któraś z nich jest większa niż 8GB. Możesz zrobić za to dowolną liczbę
> partycji rozszerzonych.

Coś mi się widzi, że mylisz partycje boot z partycjami primary, tych może
być 4. Uaktywnienie, to ustawienie siódmego bitu w pierwszym bajcie wpisu w
MBR. I rzeczywiście, aktywna powinna być tylko jedna partycja.
Jak najbardziej boot może być na rozszerzonej, tylko po prostu nie wszystkie
systemy to potrafią.

--
Wyindywidualizowaliśmy się z rozentuzjazmowanego tłumu prestidigitatorów.