Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: dziobu <kpawelXXX_at_XXXkr.onet.pl>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 19:21:28 MET

Dnia 2/25/2006 2:06 PM, Użytkownik Michal Biek napisał:

> Prawdopodobnie mówimy o tym samym:-) ... ale Ty chyba podajesz nr wersji
> wg opisu z www.bluesoleil.com.
> Sprawdź w swoim OS plik btcusb.sys --> Ja mam: CSR Bluetooth Device, IVT
> Corporation, ver. 2.0.10.0.

Rzecyzwiście mam 2.0.10.0 ;)

> BTW nazwy firm/urządzeń (kwalifikowanych:-) można znaleźć w pliku
> instalacyjnym ... .INF.

Wiem bo często bawie sie sterownikami ;) Niekiedy cuda mozna zdziałać...

> IMHO mamy zatem tak jak można obecnie "dobrze/lepiej" mieć.

Zgadzam się - gdyby nie tylko to gówniane ukrywanie zparowanych urządzeń ;/
Łącze np komórke, paruje, przesyłam jakieśtam pliki - ok. W głównym
oknie mam telefon, mogę sobie w każdej chwili kliknąc i poprzeglądac w
nim pliki.
Ale jak zakmnę tega managera BT (ręcznie czy np restart zrobie) to już
mojej komórki nie ma. W telefonie mam właczone ukrywanie BT więc podczas
szukania go nie znajduje... Widcomm pamiętał wszystkie urządzenia i
wyświetlał je nawet jak ich nie było w zasięgu... Niemniej stabilność
softu niweluje ten problem ;)

--
Pozdrawiam                                       | _ \| __|/ __|/ __|
Paweł Konarski                                   |  _/| __|\__ \\__ \