Re: Skype + słuchawka BT - problem

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 25 Feb 2006 - 14:06:25 MET

dziobu log:
> Tak zapytam:
> jakie to są "aktualniejsze"? Nowsze od 1.6.1.4? Bo to moje ichnie pierwsze
> sterowniki i w sumie nie mam rozeznania czy mam teraz dobrze czy może być
> lepiej.

Prawdopodobnie mówimy o tym samym:-) ... ale Ty chyba podajesz nr wersji wg
opisu z www.bluesoleil.com.
Sprawdź w swoim OS plik btcusb.sys --> Ja mam: CSR Bluetooth Device, IVT
Corporation, ver. 2.0.10.0.
BTW nazwy firm/urządzeń (kwalifikowanych:-) można znaleźć w pliku
instalacyjnym ... .INF.
IMHO mamy zatem tak jak można obecnie "dobrze/lepiej" mieć.

--
" ... Nie, nie ... jak tylko tak pytam ...
... Proszę na razie nikogo w to nie wytajemniczać ...