logowanie do domeny poza biurem

Autor: <andy_zWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 24 Feb 2006 - 08:16:52 MET

Witam serdecznie,
mam oto taki problem:
Notebook z WIN XP. Użytkownik poza biurem logował się na swoje domenowe
(cache'owane) konto bez problemu aż do chwili, gdy musiał zalogować się na
chwilę na inne (też domenowe)konto. Gdy jednak ponownie chce się zalogować na
swoje konto dostaje komunikat, że nie ma kontaktu z domeną i logowanie jest nie
możliwe.
Miałem juz wcześniej taki przypadek i wiem, że gdy się podłączy do sieci w
biurze to wszystko wróci do normy, ale problem polega na tym, że nie prędko
będzie się mógł podłączyć.

Pytanie mam takie: czy da się coś zrobić, aby użytkownik (będąc teraz poza
biurem) mógł się jednak zalogować na swoje konto? A co zrobić, aby w
przyszłości nie było takich sytuacji?

Dziękuję za wszelkie podpowiedzi i pozdrawiam,
Andrzej