BootIt Next Generation - problemy

Autor: latet <latet_at_nospam.pl>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 18:56:16 MET

Witam,

Nowy komp, prosto ze sklepu, dysk 80 GB, 1 partycja,
Win XP i kupę softu preinstalowane (łacznie 3 GB).

Odpalam BootIT z CD i wykonuję zmniejszenie intniejacej
partycji z 80 do 10 GB. Na uzyskanym wolnym miejscu
zakładam drugą partycję.

Startuję system z twardziela - zaczyna sie ładować,
ale w momencie gdy ma się pojawić graficzne logo Win
nastepuje nagły twardy reset - i tak w nieskończoność.

Co mi BootIt zepsół?

Ponieważ się spieszyłem to po prostu postawiłem system od nowa.
Ale moje zaufanie do BootIT gwałtownie spadło.

Inne pytanie:
jak zerobić, aby BootIt odpalony z CD widział otoczenie sieciowe?

Dzieki,

latet