Re: Slownik Collinsa przez mstsc problem - dluuuugie

Autor: Krzysztof Sobolewski SQ7RO <krzysiek_at_sq7ro.net>
Data: Thu 23 Feb 2006 - 12:17:19 MET

Witaj ciach,

c> Witam,
c> Mam 6 userow ktorzy pracuja zdalnie na stacjach laczac sie do nich
c> poprzez mstsc.
c> Na kazdej z tych stacji zainstalowany jest klient Collins Dictionary
c> firmy YDP.
c> Serwer stoi na oddzielnej maszynie w tej samej podsieci (ale to
c> akurat w tym
c> przypadku nie ma znaczenia - pozniej napisze dlaczego)
c> W momencie kiedy na stacje zaloguje sie lokalnie - wszystko dziala
c> pieknie -
c> klient laczy sie z serwerem i wszystko smiga.
c> Kiedy loguje sie przez mstsc - generalnie kupa - klient nawet sie nie
c> odpala -
c> patrzylem co tam sie dzieje w sieci ale to nie w tym problem -
c> aplikacja sama w
c> sobie nie odpala sie (i co z tego wynika - nie odzywa sie do serwera)
c> Probowalem odpalac aplikacje na prawach lokalnego usera - nie
c> pomoglo.
c> Firma YDP twierdzi ze aplikacja dziala TYLKO dla uzytkownikow
c> zalogowanych lokalnie.
c> Specem od MS nie jestem ale na moj gust slownik sprawdza sobie gdzies
c> w
c> rejestrze jak zalogowany jest klient i jezeli jest to mstsc to sie
c> nie odpala
c> Pytanie brzmi gdzie szukac tych ustawien i jak to zmienic - o ile da
c> sie zmienic.
c> Bede wdzieczny za wszelkie sugestie.
c> Pzdrw

moze to byc problem z wyswietlaniem formy - aplikacja nie moze zainicjowac
okna aplikacji, jesli jest w trybie terminalowym

c>
c> PS.Mam obejscie tego problemu - jakis remote control - ale na niego
c> trzeba licencje gdzie mstsc mam licencjonowane.
c>

sprobuj w takim razie vnc - www.realvnc.com

pozdrawiam,
Krzysztof Sobolewski SQ7RO