Re: włamanie do własnego kompa c.d....

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 22 Feb 2006 - 00:29:54 MET

Użytkownik "włóczykij78" <cysio123wytnijto@interia.pl> napisał w
wiadomości news:dtam05$nf7$1@news.dialog.net.pl...

> Hmmmm... Sugeruje pan, że gdybym tak w 2000 wpisał puste hasło, on
> to łyknie? Nie spotkałem się z takim przypadkiem, ale dobrze
> wiedzieć ;-)

Szczerze mówiąc to nie pamiętam już, czy w W2k ograniczenia haseł były
stosowane już na etapie instalacji systemu. Możliwe. W XP w każdym razie
ZTCP nie są.

Ale jeśli nawet założymy, że to hasło po instalacji nie miało pustego
hasła, to ktoś je później musiał usunąć - nieprawdaż? ;-)

> Zrobione, już zahasłowane. Jakiego typu konto założyć, żeby
> ustrzec się przed upierdliwym gnojkiem, a przy okazji nie narobić
> sobie kłopotu? Jakieś specjalne odebranie dostępu oprócz zmiany
> typu konta?

Jakiekolwiek. Byle nie należało do grupy Administratorzy. Tyle że w XP
Home wielkiego wyboru nie ma - tam są dostępne tylko konta
administratorskie, zwykłego użytkownika, lub Gościa....

--
M.   [MS-MVP]
/odpowiadając zmień px na pl/