Re: włamanie do własnego kompa c.d....

Autor: włóczykij78 <cysio123wytnijto_at_interia.pl>
Data: Sun 19 Feb 2006 - 21:54:25 MET

Michal Kawecki napisał(a):

> Zaloguj się w trybie awaryjnym na wbudowane konto o nazwie Administrator
> i załóż na nie hasełko. BTW zarówno w Windows 2000 jak i w XP pada
> pytanie o hasło administratora podczas instalacji systemu.....

Hmmmm... Sugeruje pan, że gdybym tak w 2000 wpisał puste hasło, on to
łyknie? Nie spotkałem się z takim przypadkiem, ale dobrze wiedzieć ;-)

Zrobione, już zahasłowane. Jakiego typu konto założyć, żeby ustrzec się
przed upierdliwym gnojkiem, a przy okazji nie narobić sobie kłopotu?
Jakieś specjalne odebranie dostępu oprócz zmiany typu konta?

--
Pozdrawiam, Krzychu
"Kobieta nie rozumie, że kochać ją wiecznie, wcale nie znaczy kochać ją