Re: Instalacja Terminalowa i Windows 2003 server ent. PL

Autor: Eugeniusz Rink <slot191_at_wp.pl>
Data: Tue 21 Feb 2006 - 13:26:50 MET

No nie....

Widac niekompetencje Kolegi jesli jest urazony to slusznie.

Oto linki do rzeczywistosci - i prosze mi nie wmawiac, ze to
fatamorgana, bo system jest rzeczywisty i pracujacy, a kody podalem z
oficjalnej strony partnera handlowego Microsoft i zywo spisane z faktury...

http://www.wsm-swiecie.pl/windows1.JPG
http://www.wsm-swiecie.pl/windows2.JPG

Jak to nie jest WINDOWS 2003 SERVER ENTERPRISE PL to ja nie wiem moze,
no nie jestem polakim czy co??

Jesli dzwonie do firmy Microsoft - jako firma od ktorej tez zalezy
przekonanie klientow jakiego systemu maja uzyc, i radze sie co klient ma
wykupic to mam zaufanie do tegoz pracownika, bo mam przekonanie, ze
doradzi mi FACHOWO...
Nie mam czasu grzebac w necie tylko taniej mi wyjdzie wykonac telefon do
Warszawy i porozmawiac z "fachowcami" przez 15 minut.

Wiedz niech sie jeszcze Kolega nie zblaznia...

Pozdrawiam

Eugeniusz Rink